19.04.2017.

Bioskop Biblioteke “Centar za kulturu” Kladovo prikazuje u utorak 25. i sredu  26. aprila  2017. godine;

ŠTRUMPFOVI: SKRIVENO SELO 3D u 16h i 18h

Žanr:   animirani

Dužina trajanja: 90 min.

Režija: Kelly Asbury

Uloge: Tamara Aleksić, Slobodan Boda Ninković, Dragan Vujić Vujke, Đorđe Stojković, Bojan Perić, Srđan Timarov, Paulina Manov, Iva Stefanović, Anđelka Prpić, Anđela Jovanović, Slobodan Tešić, Milan Tubić, Milan Inić

Sinopsis: Za razliku od svojih prethodnika, „Štrumpfovi: Skriveno selo“ u celosti je animiran što kompletnom filmu daje potpuno novi izgled! U trećem nastavku ovog popularnog animiranog serijala, Štrumpfeta će se uz pomoć tajanstvene karte i u pratnji svojih najboljih prijatelja (Trapa, Kefalo i Gruber) upustiti u uzbudljivu avanturu kroz Zabranjenu šumu ispunjenu magičnim stvorenjima kako bi pronašla misteriozno skriveno selo pre nego što to učini zločesti čarobnjak Gargamel. Upustivši se na ovo neverovatno putovanje ispunjeno uzbuđenjima i opasnostima, naši junaci uskoro će otkriti najštrumpfastičniju tajnu u svojoj istoriji!

LEPOTICA I ZVER 3D – 20h

Žanr: fantazija

Dužina trajanja: 132 min.

Režija: Bill Condon

Uloge: Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evans, Josh Gad, Ian McKellan, Emma Thompson

Sinopsis: „Lepotica i zver“ je bajkovita priča o putovanju Bele, pametne, lepe i nezavisne mlade žene koju je zarobila zver u zamku. Uprkos strahu, ona će se sprijateljiti sa začaranom poslugom zamka i naučiće da prevaziđe odvratnu spoljašnjost zveri i shvatiće da se dobrodušni pravi princ nalazi unutra. U filmu igraju Ema Votson u ulozi Bele, Den Stivens u ulozi Zveri, Luk Evans u ulozi Gastona, zgodnog, ali površnog seljaka koji zavodi Belu, oskarovac Kevin Klajn u ulozi Morisa, Belinog ekscentričnog oca, Juan Mekgregor u ulozi Lumijera, svećnjaka, nominovan za Oskara Stenli Tuči kao Kadenza, cimbal, šestostruka dobitnica nagrade Toni, Odra Mekdonald u ulozi madam De Garderob, ormara, nominovan za Oskara Ian Makelen kao Kogsvort, sat iznad kamina i dvostruka dobitnica Oskara Ema Tomson u ulozi čajnika, gđe Pots.

Diznijeva „Lepotica i zver“ je igrana adaptacija animiranog klasika koja likove iz ove bajke preoblikuje za modernu publiku, ali ostaje verna originalnoj muzici i dopunjuje je s nekoliko novih pesama.

Cena ulaznice : 250 din.