Bioskop Biblioteke “Centar za kulturu” Kladovo prikazuje u četvrtak 01. februara 2018.;

Originalan naslov: „Coco“

Žanr: animiran

Dužina trajanja: 1h 45 min.

Režija: Lee Unkric

Uloge: Anthony Gonzalez, Gael García Bernal, Benjamin Bratt ...

Sinopsis:

Uprkos decenijskoj zabrani muzike u njegovoj porodici, Migel sanja da postane uspešni muzičar poput njegovog idola, Ernesta de la Kruza. U očajničkim nastojanjima da dokaže svoj talenat, Migel će se naći u zadivljujućoj i šarenoj Zemlji mrtvih usled niza misterioznih događaja. Usput će upoznati šarmantnog prevaranta i zajedno će krenuti na uzbudljivo putovanje ne bi li saznali pravu istinu koja stoji iza Migelove porodične istorije.

“Džumandži: Dobro došli u džunglu” - 3D  u 18h

Originalan naslov: Jumanji: Welcome to the Jungle

Žanr: akcioni avanturistički

Dužina trajanja:  1h 59 min.

Režija: Jake Kasdan

Uloge: Dwayne Johnson, Karen Gillan, Kevin Hart ...

Sinopsis:

Kada četvoro srednjoškolaca otkrije staru video igricu za koju do tada nisu čuli (Džumandži), koja će ih uvući u zabavan svet džungle i zbog koje će postati avatari prema sopstvenom izboru. Spenser će postati štreberski istraživač (Dvejn Džonson), sportista Fridž će postati pravi Ajnštajn (Kevin Hart), popularna devojka Betani će postati sredovečni professor (Džek Blek), a krhka Marta će se pretvoriti u neustrašivog ratnika (Karen Gilan). Međutim, zabava će se uskoro pretvoriti u nešto drugo, kada otkriju da se Džumadži ne igra – već preživljava. Kako bi pobedili igru i vratili se u stvarni svet, moraju da prođu najopasniju avanturu života, otkriju šta je Alan Paris ostavio iza sebe pre 20 godina i promene način na koji gledaju sami sebe… Ili će ostati zatvoreni u igri zauvek.

„Patuljci sa naslovnih strana “ u 20:30h

Žanr: komedija

Dužina trajanja: 1h 32min

Režija: Milorad Milinković

Uloge: Gordan Kičić, Boris Milivojević, Aleksandar Radojičić, Milena Radulović, Marko Gvero, Jelena Đukić, Ljuba Bandović, Tamara Krcunović, Rale Milenković, Olga Odanović, Novak Radulović

Sinopsis:

Nikola (Gordan Kičić) ima četrdesetak godina i vodeća je zvezda reality programa koji se zove ’’Tri minuta slave’’. U praksi to izgleda tako što on bezobrazno vređa ljude koji se na taj šou prijave i zbog toga je jako cenjen i odlično plaćen. Njegove zlobne i otrovne reči magnetski privlače gledalište i rejtinge dižu do nebesa. Osim toga, on smišlja i razne druge reality formate, Kao i razne skrivene kamere. Njegov život je zapravo reality program. Njegov najbolji prijatelj Zoran (Boris Milivojević) je vlasnik medijske kuće koja se bavi proizvodnjom raznih reality formata, a žena njegovog prijatelja Mira (Tamara Krcunović) je njegova najveća ljubav iz mladosti, što, naravno, niko osim njih dvoje ne zna. Nikolin život počinje da se menja u trenutku kada smišlja način kako da do mlade devojke koju gura njena ambiciozna majka, naprave zvezdu. Smeštaju joj skrivenu kameru koja se otima kontroli i on počinje da se pita: je li sve to zapravo nameštaljka, tj. skrivena kamera koju podmeću njemu? Kada se uveri da su određene okolnosti ipak stvarne, prinuđen je da spašava sopstvenu kožu na način na koji jedino i zna... pomoću reality programa. Ali, on mora da razluči najvažnije: da li je ceo njegov život jedan veliki reality? I šta je u svemu stvarno, a šta samo izmišljotina koja donosi rejtinge?

Cena: 250 dinara