Bioskop Biblioteke “Centar za kulturu” Kladovo prikazuje u petak 19. maja 2017. godine ;

MALI ŠEF 3D u 16:00 h

Žanr:   animirani, komedija

Dužina trajanja: 98 min.

Režija: Tom McGrath

Uloge: Alec Baldwin, Steve Buscemi, Lisa Kudrow, Jimmy Kimmel

Sinopsis: Mali šef je urnebesno univerzalna priča o tome kako dolazak nove bebe utiče na porodicu. Ispričana iz ugla jednog nepouzdanog naratora, maštovitog sedmogodišnjeg Tima.

Tim je bio centar univerzuma svojih roditelja sve do trenutka dok se nije pojavi ON, novi član njihove porodice koji nosi odelo i aktovku. Ljubomoran na svog novog brata kreće u misiju da povrati pažnju svojih roditelj i saznaje da njegov brat i nije baš običan dečak.

KOZJE UŠI 2D u 18:00 h

Žanr: komedija

Dužina trajanja: 108 min.

Režija: Marko Kostić

Uloge: Gorica Popović, Slobodan Ćustić, Nikola Kojo, Milica Spasojević, Sergej Trifunović, Branislav Trifunović, Goran Radaković, Anđelka Prpić. Pavle Marković

Sinopsis: Ova uzbudljiva priča govori o borbi za opstanak. Glavnu junakinju baba Stojanku, koju je živopisno dočarala Gorica Popović, sticajem okolnosti iz grada i studija, život je vratio u rodno selo. Sada, u svojim šezdesetim godinama, u južnom Banatu odgaja unuke, četrnaestogodišnju Sofiju i osmogodišnjeg Stevana, čiji su roditelji otišli u inostranstvo trbuhom za kruhom. Sa ćerkom koja je davno otišla u Ameriku, baba Stojanka nema kontakt već godinama i pati zbog toga. Iako rođena u selu, Stojanka se ne uklapa u tipičan seoski milje, pa će njen karakter u sudaru sa sredinom u kojoj živi dati mnogo povoda za smeh, a film čini niz zanimljivih situacija jer Stojanka pokušava da preživi kako zna i ume. Sin i snaja ne šalju pare, a i retko se javljaju, pa baba Stoja, kroz niz tragikomičnih situacija, pokušava da kupi unuci nove patike, unuku željeni bicikl, popravi krov na kući koji prokišnjava, zaradi gledajući u šolju za pare, nameštajući iščašene ruke i noge, ostavljajući zamke za zečeve u šumi... Ova dirljiva priča prati borbu jedne bake sa surovom dašanjicom i svim pritiscima društva u kojem živimo… U filmu, kao i romanu, svoje mesto naći će i Stojankina neprežaljena ljubav iz mladosti, seoski sveštenik, lovac, odbegla deca, ali i "Bitlsi", jer od čoveka sa kojim je ostala trudna baba Stojanka, kao uspomenu, ima samo jednu polomljenu singl ploču.

PAKLENE ULICE 8 2D u 20:00 h

Žanr:   akcija, krimi, triler

Dužina trajanja: 136 min.

Režija: Chris Morgan, Gary Scott Thompson

Uloge: Dwayne Johnson, Charlize Theron, Vin Diesel

Sinopsis: Sad kad su Dom i Leti na medenom mesecu, Brajan i Mia se povukli iz igre, a ostatak ekipe oslobođen svih optužbi, ovaj tim koji večito putuje po svetu počeo je da vodi nešto nalik normalnom životu. Ali kad misteriozna žena (oskarovka Šarliz Teron) zavede Doma u svet kriminala iz kog izgleda da ne može da pobegne i kad izda one najbliže njemu, ekipa će se susresti s najtežim izazovom koji će ih dovesti pred test kakav nikad pre nisu imali. Od obala Kube i ulica Njujorka, preko ledenih ravnica kod Barencovog mora, naša elitna jedinica će preći ceo svet ne bi li sprečila anarhistu da pokrene haos na svetskoj sceni... i vratila kući čoveka koji je od njih napravio porodicu.

Cena ulaznice : 250 din.