Bioskop Biblioteke “Centar za kulturu” Kladovo prikazuje u utorak 20. marta  2018.;

„Pčelica Maja 2- Medene igre“ 3D – sinhronizovano u 16h

Originalan naslov : Maya the Bee: The Honey Games

Žanr: animiran

Dužina trajanja: 83 min

Režija: Noel Cleary, Alexs Stadermann

Sinhornizacija: Mina Lazarević , Stevan Pjale, Milan Tubić, Jelena Jovičić, Jovana Stipić , Aleksandra Širkić, Peđa Damjanović, Nikola Vujović, Milena Predić, Marko Marković, Vladislava Vaca Đorđević, Jelisaveta Karadžić, Tomaš Sarić, Dimitrije Stojanović.

Sinopsis:

Pčelica Maja uz koju su odrasle mnoge generacije u novoj uzbudljivoj avanturi za celu porodicu! Pčelica Maja se pojavila pre više do stotinu godina I ubrzo postala jedna do najčitanijih knjiga tog vremena, omiljena I kod odraslih I kod dece. Nakon prvog filma koji je oduševio publiku svih generacija, stiže nam nastavak medene priče. Majina je košnica I ovog puta prepuna uzbuđenja. Leto se završilo I stigao je predstavnik iz Buzztropolisa s važnom porukom za kraljicu. Hoće li njenu košnicu konačno pozvati na Medene igre?

“Led” - 3D  u 18h I 20h

Originalan naslov: Lyod

Žanr:    drama, muzički, romantični/ljubavni

Dužina trajanja:  113 min

Režija: Oleg Trofim

Uloge:             Aglaya Tarasova, Miloš Biković, Alexander Petrov, Mariya Aronova, Kseniya Rappoport, Yan Tsapnik

Sinopsis:

Inspirisan istinitim dogadjajima, Led je emotivna priča o devojci kojoj je ljubav pomogla DA ustane iz invalidskih kolica I DA postane šampion sveta u klizanju. Još do ranog detinjstva, Nadja je verovala u čuda. Zamišljala je kako istrčava na led uz ovacije publike I izvodi svoj najlepši ples. Zbog svoje vere I istrajnosti, ona postaje poznata klizačica. Na korak do najvećeg uspeha u karijeri, Nadja doživljava ozbiljnu povredu I završava u invalidskim kolicima. Vrativši se u rodni grad Irkutsk, ona ponovo pronalazi svoje snove – zahvaljujući snazi Sibira u njenoj krvi, Ali I neočekivanoj ljubavi prema hokejašu Saši.

Cena: 250 dinara