Bioskop Biblioteke “Centar za kulturu” Kladovo prikazuje u utorak 28. novembra  2017.;

Originalni naslov: „Rock Dog“

Žanr: animirani, komedija

Dužina trajanja: 90 minuta

Režija: Ash Brannon

Uloge: Luke Wilson, Eddie Izzard, J.K. Simmons

Sinopsis:

Bodi je tibetanski mastif od kojeg se očekuje da bude sledeći seoski čuvar stada veselih ovaca, ali on nema strast prema preuzimanju te uloge od oca Kampe. Sve se menja kad radio padne s neba i on čuje muziku Angusa Sketerguda i odluči da život posveti muzici. Bodi će time privući pažnju Linuksa, glavnog neprijatelja njegovog sela, koji u njemu vidi način kako doći u selo. Badi mora spasiti porodicu i prijatelje, a pritom ne želi da odustane od svoga sna.

Trejler:

„Liga pravde“ 3D – sinhronizovano u 18h

Originalni naslov: „The Justice League“

Žanr: Akcioni, avantura, fantazija

Dužina trajanja: 121 minut

Režija: Zack Snyder

Uloge: Gal Gadot, Ben Affleck, Ezra Miller, Jason Momoa, Henry Cavill

Sinopsis:

Betmen i Supermen formiraju tim dok se pojavljuje novi negativac – Darksajd. On ima moć koja bi mogla da uništi celu galaksiju. Brus Vejn će morati da pretraži ceo svet kako bi našao ljude dovoljno snažne da se bore protiv ovakvog protivnika. Ovaj naučnofantastični film režirao je Zaka Snajder, a po scenariju Krisa Terija i Džosa Vidona na osnovu istoimenog stripa. Producenti filma su Čarls Roven, Debora Snajder, Džon Berg i Džof Džons. Muziku su komponovali Džanki Iks-El i Deni Elfman. Sjajnu glumačku ekipu čine: Ben Aflek, Henri Kavil, Gal Gadot, Džejson Momoa, Ezra Miler, Rej Fišer, Kiran Hinds, Ejmi Adams, Vilem Dafo, Džesi Ajzenberg, Džeremi Ajrons, Dajana Lejn, Koni Nilsen i J. K. Simons.

Trejler:

„Ubistvo u Orijent ekspresu“ 2D u 20,30h

Originalni naslov: „Murder on the Orient Express“

Žanr: Drama, krimi, misterija

Dužina trajanja: 114 minuta

Režija: Kenneth Branagh

Uloge: Johnny Depp, Kenneth Branagh, Daisy Ridley, Penelopa Kruz, Vilijam Defo

Sinopsis:

Ono što je izgledalo da će biti raskošno putovanje vozom kroz Evropu, ubrzo se pretvorilo u jednu od najglamuroznijih, najnapetijih i najuzbudljivijih misterija svih vremena. Nastao prema romanu jedne od najpopularnijih spisateljica Agate Kristi, film Ubistvo u Orijent Ekspresu donosi priču o trinaestoro stranaca zarobljenih u vozu u kome nema nevinih. Svi su osumnjičeni. Samo jedan čovek u borbi sa vremenom, moraće da razreši misteriju, pre nego što ubica ponovo napadne. U glavnoj ulozi kultnog Herkula Poaroa gledaćemo Keneta Branu, koji je istovremeno i režiser i predvodnik sjajne glumačke ekipe, i to Penelope Kruz, Vilijam Defo, Džudi Denč, Džoni Dep, Mišel Fajfer, Dejzi Ridli i Džoš Ged.

Trejler:

Cena ulaznice: 250 dinara