Ponedeljak 12. maja 2014. prikazuje 3D bioskop

RIO 2  animirani (sinhronizovano na srpskom) početak 16h i 18h

SPAJDERMEN 2  - akciono avanturistički  početak 20 h

Ulaz : 250 dinara

SINOPSIS:

RIO 2 - Najmlađa publika biće u prilici da uživa u animiranom filmu “RIO 2” zahvaljujući sinhronizaciji, čija je režija poverena Draganu Vujiću Vujketu.

Direktno iz šuma Amazonije u domaće bioskope vraćaju se urnebesni plavi ara papagaji, spremni da nam dopuste da zavirimo u još jednu njihovu avanturu! Glavni junak Plavko, njegova lepša polovina Biserka i njihovo troje dece obećavaju nova uzbuđenja, povratak starih dragih likova, ali i novih koji će dobro nasmejati publiku širom zemlje.

Srećna plava porodica seli se iz magičnog Rio de Žaneira, gde vodi savršen život u nepoznate šume Amazonije, nakon što Biserka odluči da deca moraju da nauče da žive kao i sve prave ptice. Brojne uzbudljive avanture doživljavaju na putu, ali za najveću od svih – upoznavanje sa Biserkinom porodicom, nisu bili spremni, naročito smotani Plavko. Iako iz sve snage nastoji da se uklopi u novu sredinu, Plavko se ne snalazi najbolje. Počinje da strepi da će da izgubi voljenu i decu usled velikih izazova divljine. Pomalo komplikovanu situaciju dodatno otežavaju Biserkin otac i poznati zloća iz prvog dela, Najdžel, koji polako sprema osvetu.

SPAJDERMEN 2 - U ovom nastavku filma Čudesni Spajdermen Piter Parker prihvata činjenicu da je postao super heroj i to počinje da mu bude zabavno – barem u početku. Šta je lepše nego skakati od bildinga do bildinga, biti heroj i uživati uz svoju ljubav Gven. Ali biti Spajdermen ima svoju cenu: on jedini ima moć da zaštiti građane Njujorka od zločinaca koji ugrožavaju grad. Sa pojavljivanjem Elektra, Piter će se suočiti sa protivnikom znatno snažnijim od njega. A kada se nanovo pojavi njegov stari prijatelj Hari Ozborn, Piter shvata da svi njegovi protivnici imaju zajedničko poreklo: “Oscorp” korporaciju.